Follow by Email

viernes, 12 de octubre de 2012

Tierna Familia

 Entré a mi pieza para aspirar, y vi esto en mi balcón...
I went into my room to vaccuum, and I saw this on my balcony...


Me acerqué sigilosamente para ver mejor...
Quietly, I went closer to see them better...


Dos palomitas bebés! Pareciera que recién salidas del nido, todavía tenían miedo de enfrentar al mundo. Se quedaron juntitas, mirando a su alrededor...
Two baby pigeons! Right out of their nest, and still frightened of the outside world. They huddled together, looking around them...


No me animé a aspirar, para no asustarlas. Me fui. Al raaato, volví y vi esto:
I didn't dare vaccuum, so as not to frighten them. I left. A long while later, I came back and saw this:


No necesito explicar nada, no? Al rato, la feliz familia voló. Creo que ahora las palomitas sí se animan a enfrentar al mundo.
No need to explain this pic, right? A while later, the whole happy family flew away. I'm quite sure that now the little fledglings are brave enough to face the world.



Ahhh... no aspiré mi pieza hoy!
Oops, I didn't vaccuum my room today!

1 comentario:

Cathy Brown dijo...

Buaaaaaaaaaaaaaaaaaa me mori de amoooooor!!!!