Follow by Email

jueves, 19 de julio de 2012

Fotos para mis abuelos/ Pics for my grandparents

 And here we are, my mom's favourite men...
Y acá estamos, los hombres favoritos de mi mamá...


Las siguientes dos fotos no estaban en el post anterior, no se por que...
The next two pictures weren't in the previous post, I don't know why...


Y si no lo viste ya, no te pierdas lo que puso mi tío Raúl en su blog aca!  
And if you haven't seen it yet, don't miss what my uncle Raul published here! (It's in Spanish only, sorry...)


I'm three months old now. I fell asleep while watching my mom ironing and folding clothes.
Ahora tengo tres meses. Me quedé dormido mientras miraba cómo mi mamá doblaba y planchaba ropa.



Y también, esta semana comencé a tocar cosas con mi dedos. Es todo un mundo nuevo! Hasta empecé a tocarle las caras a mis padres, pero no tienen fotos de eso todavía.
And this week I started touching things with my fingers. It's a whole new world! I've even started touching my parents' faces (but they haven't got pictures of that yet).



Ah! Que vida...
It's a great life!

No hay comentarios: